Zákaznický účet / Změna výše zálohy
Zákaznický účet umožňuje prohlížet zákaznická data na internetu. Z pohodlí Vašeho domova si tak můžete prohlížet data či vyřídit záležitosti související s odběrem pitné vody a odváděním odpadních vod.
Tato forma komunikace umožňuje 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, mít přehled nejen o spotřebě vody, vystavených fakturách, platbách a odečtech vodoměru, ale také přináší možnost provádět změny související s odběrným místem a sledovat stav jejich vyřízení, aniž by byla nutná osobní přítomnost odběratele v sídle naší společnosti.
Jak si aktivovat zákaznický účet?
Prostřednictvím našich webových stránek www.ovak.cz, Zákaznický účet.
Kdo se může zaregistrovat?
Odběratel, nebo třetí osoba zplnomocněná v platné smlouvě uzavřené s naší společností.
Co k tomu potřebujete?
Nejlépe aktuální fakturu vystavenou v souladu s platnou smlouvou, vystavenou od roku 2011, ve které jsou uvedeny údaje potřebné k zaregistrování.
Jak se zaregistrovat?
- Pro registraci klikněte na „Žádost o přístup do dat“.
- Zadejte evidenční číslo odběrného místa, číslo faktury a e-mailovou adresu.
- Po odeslání údajů Vám bude zaslán doporučený dopis s přístupovým heslem do aplikace.
- Po přihlášení do Zákaznického účtu doporučujeme heslo ihned změnit.
- Při zapomenutí nebo zablokování hesla, kontaktujte naši zákaznickou linku 848 100 700, nebo si jej vyžádejte prostřednictvím našich internetových stránek.
Co Vám registrace přinese?
- Jednoduchou změnu Vašich zasílacích a kontaktních údajů.
- Snadnou úpravu výše a četnosti záloh.
- Možnost změny způsobu hrazení.
- Snadné zadání samoodečtu.
- Možnost kontroly vyúčtování i zpětně.
- Informace o Vaší spotřebě – provedených odečtech, fakturách, platbách, atd.
- Pohodlnou správu více odběrných míst z jednoho místa.
- Sledování stavu vyřízení Vašich požadavků.
Pokud nejste odběratelem ani oprávněnou osobou, nebo nechcete mít zřízen přístup pomocí přihlašovacího jména a hesla, můžete prostřednictvím zákaznického účtu formou „Obecného požadavku - dotazu“ zaslat jakýkoliv požadavek, dotaz, připomínku nebo reklamaci, případně nahlásit stav vodoměru prostřednictvím nabídky „Samoodečet“.
Změna výše zálohy
Kontaktujte nás telefonicky na zákaznické lince 848 100 700, napište nám na info@ovak.cz nebo využijte Zákaznický účet.
Zákazníci, kteří nechtějí mít zřízen přístup na Zákaznický účet, mohou změnu provést prostřednictvím „Obecného požadavku – dotazu“.
- Osobně v sídle společnosti na Nádražní 3114/28, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava.
- Při písemném kontaktu (tj. info@ovak.cz , listovní zásilka nebo Zákaznický účet – Obecný požadavek) uvádějte evidenční nebo technické číslo odběru, adresu odběrného místa, výši nové zálohy a kontakt na Vás pro případnou komunikaci.
Pro další období bude záloha automaticky aktualizována na základě skutečné spotřeby předchozího zúčtovacího období.