Poptávka služeb Zákaznický účet

Nový spot Neplýtvejte vodou aneb Proč je důležité si zažádat o upozornění na únik vody se službou Chytrého měření

Další tip, jak ušetřit nejen vaše peníze, ale také drahocenné vodní zdroje, vám názorně vysvětlí OVAK nový spot Neplýtvejte vodou, zaměřený na aktivaci upozornění služby Chytrého měření.

O jaké druhy upozornění Chytrého měření si je možné požádat?

Zákazník OVAK se zákaznickým účtem si může požádat o 2 druhy upozornění, a to buď společně, nebo jen 1 z nich.

  • Upozornění na únik vody - nepřetržitě sleduje spotřebu vody a denně vyhodnocuje poslední 24hodinové období měření. V případě, že v tomto sledovaném období není alespoň po dobu 5 minut dosažena nulová spotřeba vody, je zákazníkovi zasláno upozornění na tento stav. Může se jednat o protékající toalety, pojistný ventil bojleru aj.
  • Upozornění na nadměrnou spotřebu - porovnává naměřenou denní spotřebu vody s definovanou maximální výší spotřeby v litrech za den. Maximální výši spotřeby v litrech za den si určí zákazník. Pokud je tato výše překročena, zákazníkovi je zasláno upozornění na tento stav. Může se jednat o poruchu na vnitřních rozvodech vody.

Jak na to?
Požádejte si o zasílání upozornění vyplněním formuláře “Žádost o aktivaci upozornění”, který najdete na www.ovak.cz nebo v sídle naší společnosti: Nádražní 3114/28, Moravská Ostrava, 702 00 Ostrava, případně vám také rádi poradíme na naší zákaznické lince 848 100 700.
Zasílání upozornění je ZDARMA.

Nabídka platí pro Ostravu a zákazníky OVAK.

Každá kapka se počítá!
Šetřeme přírodu a buďme SMART! 💚

 

Častou příčinou zbytečně vysoké spotřeby vody bývá závada na splachovači toalety.
Věděli jste, že až 219 000 litrů vody ročně se vyplýtvá protékajícím záchodem?

Podívejte se!