Poptávka služeb Zákaznický účet

Přes internet lze spravovat i spotřeby vody

Pozadí hlavičky stránky
Zákazníci Ostravských vodáren a kanalizací a.s. (OVAK) mají možnost ovládat svůj účet prostřednictvím zákaznického portálu na internetu. Zákaznický účet umožňuje provedení řady operací včetně nahlášení stavu vodoměru prostřednictvím takzvaného samoodečtu.
Elektronický zákaznický účet OVAK umožňuje lidem zaslat jakýkoliv požadavek, změnit kontaktní údaje, upravit výši a četnost záloh, upravit způsob platby či nahlásit stav vodoměru. V rámci registrovaného přístupu si zákazník může prohlížet své zákaznické účty, odběrná místa, měřící místa, smlouvy, ceny, historii fakturace a plateb a mít tak vše pod kontrolou. Využívání účtu je zdarma a k jeho aktivaci je třeba provést registraci na stránkách www.ovak.cz.
Podle vedoucí odd. vztahů s veřejností společnosti OVAK Radky Vankové si lidé na zákaznický portál teprve zvykají: „Lidé jsou často překvapeni, že moderní zákaznický účet mohou využívat i u dodavatele vody. Ti, kteří ho již mají zřízen, oceňují úsporu času a zejména to, že řadu věcí vyřídí v klidu z pohodlí domova.“

Ve společnosti OVAK hledají stále možnosti, jak se přiblížit svým zákazníkům a zlepšit pro ně své služby. Kromě zákaznického účtu na internetu, představili v tomto roce i další novinku, kterou je platební terminál v sídle naší společnosti. Jeho výhodou je, že na rozdíl od klasických složenek nemusí v tomto případě zákazník platit poplatek za provedení služby.