Připravili jsme pro vás novou službu - zákaznický účet

Společnost Ostravské vodárny a kanalizace a.s. Vám nabízí novou službu „Prohlížení zákaznických dat na internetu“ prostřednictvím Zákaznického účtu, jejímž cílem je umožnit Vám z pohodlí Vašeho domova prohlížet data či vyřídit záležitosti související s odběrem pitné vody a odváděním odpadních vod.

Tato forma komunikace Vám umožní 24 hodin denně, 7 dní v  týdnu, mít přehled nejen o Vaší spotřebě vody, vystavených fakturách, platbách a odečtech vodoměru, ale také Vám přináší možnost provádět změny související s odběrným místem a sledovat stav jejich vyřízení, aniž by byla nutná Vaše osobní přítomnost v sídle naší společnosti.

Jak si aktivovat zákaznický účet?

Prostřednictvím našich webových stránek www.ovak.cz, Zákaznický účet.

Kdo se může zaregistrovat?

Odběratel, nebo třetí osoba zplnomocněná v platné smlouvě uzavřené s naší společností.

Co k tomu potřebujete?

Nejlépe aktuální fakturu vystavenou v souladu s platnou smlouvou, vystavenou od roku 2011, ve které jsou uvedeny údaje potřebné k zaregistrování.

Jak se zaregistrovat?

  • Pro registraci klikněte na „Žádost o přístup do dat“.
  • Zadejte evidenční číslo odběrného místa, číslo faktury a e-mailovou adresu.
  • Po odeslání údajů Vám bude zaslán doporučený dopis s přístupovým heslem do aplikace.
  • Po přihlášení do Zákaznického účtu doporučujeme heslo ihned změnit.
  • Při zapomenutí nebo zablokování hesla, kontaktujte naši zákaznickou linku 848 100 700, nebo si jej vyžádejte prostřednictvím našich internetových stránek.

Co Vám registrace přinese?

  • Jednoduchou změnu Vašich zasílacích a kontaktních údajů.
  • Snadnou úpravu výše a četnosti záloh.
  • Možnost změny způsobu hrazení.
  • Snadné zadání samoodečtu.
  • Možnost kontroly vyúčtování i zpětně.
  • Informace o Vaší spotřebě – provedených odečtech, fakturách, platbách, atd.
  • Pohodlnou správu více odběrných míst z jednoho místa.
  • Sledování stavu vyřízení Vašich požadavků.

Pokud nejste odběratelem ani oprávněnou osobou, nebo nechcete mít zřízen přístup pomocí přihlašovacího jména a hesla, můžete prostřednictvím zákaznického účtu formou „Obecného požadavku - dotazu“ zaslat jakýkoliv požadavek, dotaz, připomínku nebo reklamaci, případně nahlásit stav vodoměru prostřednictvím nabídky „Samoodečet“.

Zákaznická linka

848 100 700

Poruchová linka

800 202 700

Hlášení stavu vodoměruZměna výše zálohyZákaznický účetChytré měření

Kamarádka voda

Test balených vod a pitné vody z kohoutku



Zajímavosti

Díky OVAKu si lidé na Colours of Ostrava i dalších akcích v Ostravě mohou dopřát čistou kohoutkovou vodu, která se podává z …

1)
vodoclubu

2)
vodobaru

3)
vodopubu