Zrušení úředních hodin v Zákaznickém centru OVAK

Vzhledem k aktuální situaci v souvislosti s výskytem onemocnění COVID-19 se s platností od 16. 3. 2020 ruší úřední hodiny zákaznického centra OVAK pro osobní styk. Zákaz platí do odvolání.

Veškerá podání/ podněty prosím provádějte elektronicky info@ovak.cz či telefonicky 848 100 700.

Do odvolání je rovněž přerušen provoz pokladny pro hotovostní platby. Využijte prosím jiných možností úhrady – bankovní převod, složenku nebo platbu prostřednictvím terminálu SAZKY. Údaje potřebné pro provedení platby naleznete na Vaší faktuře či vyúčtování služeb. Případné dotazy prosím směřujte na zákaznickou linku společnosti.

Děkujeme za pochopení.
 

Hlášení stavu vodoměruZměna výše zálohyZákaznický účetChytré měření

Kamarádka voda

Test balených vod a pitné vody z kohoutku



Zajímavosti

Který způsob nakládání s odpadní vodou je levnější?

1)
Mít dům napojený na kanalizaci.

2)
Mít vlastní žumpu nebo septik.

3)